VUN Webshop

VUN WEBSHOP

Inschrijven voor onze cursussen en lezingen!
Een aantal lezingen boek je niet direct bij ons maar direct bij een van onze samenwerkingspartners. Op de informatie pagina's van deze lezingen/cursussen staat een directe link naar de site van onze partner. Het gaat om de volgende lezingen / cursussen:

Lukt het niet om in te schrijven of gaat de betaling niet soepel?
Neem dan contact op met ons via info@lerenisvun.nl of telefonisch (zie gegevens onder aan deze pagina).
Maak s.v.p. NIET op eigen initiatief handmatig het cursusbedrag aan ons over.

INSCHRIJFPROCEDURE IN EEN VOGELVLUCHT

Selecteer de cursus(sen) en/of lezing(en) die je wilt volgen en voeg deze toe aan het winkelmandje. Zodra je één lezing / cursus hebt toegevoegd verschijnt er een winkelmandje op je scherm. Het winkelmandje is een pop-up. Zie het het winkelmandje niet verschijnen? Dan kan het zijn dat je  pop-ups uitgeschakeld hebt. Schakel pop-ups in om het winkelmandje te kunnen zien.

Het is mogelijk om voor meerdere cursussen/lezingen in één keer in te schrijven. Ook kan je per cursus/lezing aangeven voor hoeveel personen je wilt inschrijven.

Keuze gemaakt? Volg dan de stappen in het bestel proces. Na het afronden van het bestel proces en doen van de betaling, ontvangt je per mail een bevestiging van jouw bestelling.

De bevestiging is tevens jouw bewijs van inschrijving en factuur.

Geen bevestiging ontvangen?
Ben je aangemeld voor één van onze cursussen en/of lezingen en heb je geen mail ontvangen (check ook even je spam en/of reclame mapjes) dan kan je ons toevoegen aan veilige afzenders.  Dan ben je zeker van ontvangst van onze mailberichten.

Hoe stel je dit in? Dit verschilt per e-mailprogramma. Hieronder een aantal linkjes naar informatie hoe je dit kan instellen voor veel gebruikte programmas:

Voor Outlook - Klik hier
Voor Gmail - Klik hier

Diverse andere programma's - Klik hier (onder aan het artikel)

Lukt het niet om in te schrijven? Neem dan contact op met ons op via info@lerenisvun of telefonisch (zie gegevens onder aan deze pagina).

VOORWAARDEN EN CONDITIES

Als u via onze site een cursus en/of lezing afneemt gaat u akkoord met onze cursusvoorwaarden en privacy verklaring.

BETAALMOGELIJKHEDEN

BELANGRIJK OM TE WETEN!

Aanmelden voor onze cursussen en lezingen doe je via onze webshop. Het is niet mogeijk om telefonisch aan te melden.

Bij lezingen kan je op de avond zelf aan de deur een kaartje kopen. Hier zijn een paar uitzonderingen op:

• de lezingen & proeverij
  • de lezing is uitverkocht
  • de lezing gaat niet door omdat wij te weinig aanmeldingen vooraf hebben ontvangen.

Doorgang cursussen

De beslissing om een cursus/lezing te laten starten wordt genomen op basis van het aantal ontvangen inschrijvingen via de webshop.

Voor al onze lezingen en curussen geldt dat je tussen de 2 en 5 dagen voor aanvang van de cursus/lezing een mail ontvangt met meer informatie over (de start van) jouw cursus/lezing.

Zelf in de gaten houden of er al iets bekend is over de doorgang van jouw cursus/lezing? Kijken dan op ons:

CURSUS- EN LEZINGENOVERZICHT

Te weinig inschrijvingen?

Helaas komt het soms voor dat wij voor een cursus of lezing te weinig aanmeldingen ontvangen. Wij melden dit tussen 5 en 2 dagen voor de eerste datum van de cursus/lezing.

Het spreekt voor zich dat wij dan ook gelijk je inschrijfgeld volledig zullen retourneren. Binnen 5 - 10 werkdagen zou je het betaalde bedrag retour moeten ontvangen op je bankrekening (bij iDeal betalingen) of je creditcard.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze cursusvoorwaarden.

Aanmelden EHBO cursus
Schrijf je in voor een EHBO cursus? Dan ontvangen wij graag extra informatie. De aanvullende gegevens voor de EHBO cursussen zijn noodzakelijk in verband met het officieel erkende EHBO diploma of certificaat dat je ontvangt na afsluiten van deze cursussen.

Wij ontvangen graag de volgende aanvullende gegevens (invullen via het opmerkingen veld tijdens het bestelproces):

• Voorletters en achternaam volgens paspoort / identiteitsbewijs
  • Geboorte datum.
  • Welke naam wens je vermeld te hebben op je diploma / certificaat?

MEEDOEN aan sociaal, culturele en sportieve activiteiten

Inwoners van de gemeente Nijkerk met een laag inkomen kunnen een bijdrage van de gemeente ontvangen voor kosten die verband houden met sport, cultuur en vorming.

De bijdrage bedraagt maximaal € 150 per volwassen gezinslid per kalenderjaar. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om cursusgelden, cursusmateriaal, aanschaf boeken, etc.

Op de afdeling Samenlevingszaken van de gemeente Nijkerk of via de website www.nijkerk.eu, kun je informatie hieromtrent opvragen.