Vacatures

VUN (VRIJWILLIGER) VACATURES

Join the VUN!

Notulist / Administratieve ondersteuner

Het bestuur van de VUN is op zoek naar een notulist / administratieve ondersteuner (vrijwilliger).

Wat ga je doen? Je notuleert de vergaderingen (1 x per maand), stelt een agenda op voor de vergaderingen in overleg met onze voorzitter/secretaris. Je houdt zelfstandig diverse administratieve processen en lijsten bij denk aan een rooster van open en en sluiten. Je ondersteunt onze secretaris en helpt bij de marketing en PR activiteiten.

Heb je interesse in deze vacature?  Stuur dan een e-mail met korte motivatie en CV naar secretaris@vu-nijkerk.nl

Wordt jij het gezicht van de VUN?
    in Nijkerk en Nijkerkerveen

Het bestuur van de VUN is op zoek naar een gastheer/gastvrouw (vrijwilliger) die het gezicht wil zijn bij de lezingen in Nijkerk en/of Nijkerkerveen.

Wat ga je doen? Je ontvangt onze deelnemer en gastsprekers voor de lezingen. Je bent het aanspreekpunt voor andere vrijwilligers (techniek, koffie/thee) die deze avond aanwezig zijn.

Heb je interesse in deze vacature?  Stuur dan een e-mail met korte motivatie en CV naar programmamanager@lerenisvun.nl

Muziek docent / gastspreker

De VUN is op zoek naar een docent(e) / gastspreker voor het thema muziek. Het gaat om het geven van (theorie)cursussen en en lezingen in het thema muziek. Wij zoeken iemand met een breede kennis van diverse muziekstijlen, die samen met de VUN het muziekprogramma vorm gaat geven.

Van klassies tot pop en alles daar tussen en omheen. Van theorie tot levensverhalen van (grote) artisten en muziek stromingen.

Open sollicitaties docenten / gastsprekers

Bent jij (taal)docent of deskundige en denk je een leuke cursus of lezing te kunnen verzorgen voor de VUN?

Dan staan wij open voor jouw suggestie. Stuur ons gerust je idee met cv en motivatie toe.

Ben je taaldocent of native speaker en heb je ervaring met lesgeven aan volwassenen? Neem dan gerust contact met ons op als je interesse hebt in het lesgeven bij ons aan de VUN. Ook als het een taal betreft die wij nog niet aanbieden.

Wij zijn elk cursusjaar weer op zoek naar het uitbreiden en verdiepen van onze (taal-) cursusaanbod. Je kunt per mail reageren op programmamanager@lerenisvun.nl

Bestuursleden gezocht

Lijkt het je leuk om als bestuurslid (vrijwilliger) bij ons aan de slag te gaan?

Interesse? Stuur dan een e-mal naar: info@lerenisvun.nl

Gastheer/Gastvrouw gezocht

Lijkt het je leuk om als gastheer/gastvrouw (vrijwilliger) bij ons aan de slag te gaan?

Interesse? Stuur dan een e-mal naar: info@lerenisvun.nl

Muziek docent/gastspreker gezocht

Ben jij de breerd georienteerde muziekfanaat die zijn/haar kennis met onze cursisten wil delen?

Lees dan hiernaast snel verder hoe je kan solliciteren!

Open sollicitatie docenten/gastspreker?

Onder aan deze pagina vind je meer informatie over de werkwijzen voor het insturen van uw open sollicitatie  bij de VUN